Poezie

Domnule drag,

Mi-ai zis să-ţi scriu o poezie
Din păcate, eu sunt un antitalent
La aşa ceva!
Mai bine îmi cereai luna,
Sau un cuvânt,
Un nimic,
Nimicul nostru atât de răsuflat…
Domnule drag,
Domnul meu…
Actual sau fost
Sau nu contează
Oricum mi-eşti drag,
şi o ştii (oare?)
Vezi?
Nici rimă n-am
Ce să mai zic de ritm,
sau semne de punctuaţie,
sau ideea cu subînţeles…
Domnule drag,
Mâţul meu stăin
Cu suflet hain,
Nu pot să-l sterg
Pe anti din faţa talentului.
În fond, ştia stiloul ăla,
De ce n-a vrut să scrie,
Când am vrut să scriu poezii în clasa a patra…
1 gând despre „Poezie”

  1. Domniţa dragă,Când ţi-am cerut eu poezie?Şi dacă am făcut-o,Nu m-am gandit o clipă la cuvinte pe hartie…La tine poezia stă în colţul gurii,Nu se citeşte, ci se gusta cu-acel pocal al nemăsurii…Auzi la tine: "Domnul meu"L-ai scris şi cu "D" mare…Mai ai un pic şi mă transformi în zeu.Şi-mi mai aduci şi luna ca ofrandă…Aş prefera daca se poate, caramelele de contrabandă.Cuvantul mi l-ai datCând ai călcat pe el, îţi aminteşti?Eu n-am uitat…Nimicul ce a fost al nostru, răsuflat?Poate la tine…Eu încă-l ţin în gânduri sigilat.Încă un "Domnule"… şi sub ăsta mai e unul,Să fie oare răzbunare pentru acele acadele,Cadou de la mine ‘’preabunul’’?Ce ţi le-am dat când am pierdut,Acum mi-aduc aminte Cum timpul de atunci tot a trecut…"Altul sau fost"Pai dacă tu nu şti,De ce înca-i mai cauţi rost?Sau stai, raman acelaşi drag, că "nu contează"…Şi o lăsăm aşa, Până îmi dau eu seama cu ce "contează" mai rimează.Şi da, o stiu…Dar te-ai gandit că poate tot ce vreau e-o clipă de pustiu?Să uit de tot,Să uit de toate ce duceau spre tine,Sunt clipe-n care nici eu nu mai pot…Văd…eşti prima care-mi scrie poezie,Ai scris una, mai ai n.La urmatoare poate scri de-o anumită fantezie…Cât despre ritm şi rimele ce nu-ţi găsesc peniţa,Nu le-am vazut pe-aici prin preajmă, Probabil au plecat la party în Ibitza.Ideea e; şi-acel subînţeles mi-a cam dat una,Să-mi amintească poate,Că în final şi Narcis şi-a pierdut cununa…O să trec peste acel "Domn" ce ţi-e atât de dragCăci mi-e străin şi nu-l cunosc,Sigur nu-i vre-o mumie adormită-n sarcofag?Cât despre mâţ, mă întâlnesc cu el destul de desPrin zecile de-oglinziDin livingul a lui Hades.Acolo mai servesc un ceai cu lapte dimineaţaŞi poate-o prăjitură,Daca-a binevoit divina Persefona să ne facă piaţa.De ce mă faci străin?Şi-n plus,De unde sufletul hain?Oare-ai uitat unde-i ţinut prizonier: Într-un agat albastruPrins în cuvintele de fier…Cât despre anti şi talentNici Eminescu nu s-a remarcatCa pui de eminent.Şi tot i-a scris stiloul, sau peniţaNu ştiu la vremea aiaCu ce-si scria săracul om credinţa…Ajunge, atata din talentul meu de ‘’scriitor’’Dacă scriu mai mult există riscul Să te cuprindă-un dor ,De mine, de-acel mâţ hainCe are personalitate narcisistăCu garnitură de meschin…

Lasă un răspuns

