Rutina

Never ignore a person who loves you…bla bla bla.
M-am plictisit de dragoste.
Vreau ceva mai bun. Merit ceva mai bun. Întotdeauna am meritat şi voi merita. Prima persoană pe care o respect în viaţa asta sunt eu. Scuzaţi narcisismul, dar dacă tu nu te respecţi pe tine, atunci ce pretenţie ai de la alţii?
Revenind la plictiseală şi la dragoste. E greu. Sunt îndrăgostită şi m-am plictisit de mine fiind aşa?
Mind over heart, can’t keep wondering who will win.
1 gând despre „Rutina”

  1. Este minunat sa vrei ce este mai bun si mai frumos pentru tine.Si eu gandesc la fel pentru mine…am invatat ca in primul rind trebuie sa ma iubesc pe mine…asta o spun din experienta.

Lasă un răspuns

