Confesiuni.

Ma sperie stabilitatea. Ma sperie ca in bratele lui, acolo unde gaseam numai probleme si ingrijorari, acum gasesc liniste si dragoste. Ii simt inima cum bate ca nebuna atunci cand isi apropie trupul de-al meu, il vad cu cata patima ma saruta si ma cauta, observ cum il arde pe suflet ca petrecem prea putin timp impreuna, si vrea mereu mai mult…
Nu ma deranjeaza sentimentul in sine, e extrem de linistitor chiar. Doza mea de pace si fericire, cam asa as eticheta senzatia.
Pe mine ma sperie acum, cand acum e atat de indopat cu inimioare, floricele, ponei roz, si pace. Ma sperie faptul ca stiu ca in orice moment ar putea disparea ca praful ridicat in aer de picioarele orgoliilor noastre, cand suntem atat de infantili incat ne acuzam unul pe altul de copilariile celuilalt la nesfarsit.
Ma mai sperie faptul ca devin iremediabil indragostita, si, vorba aia, cu cat te inalti mai mult, cu atat o sa fie (de)caderea mai mare. Aici intervine caracterul meu autodistructiv care ma impinge de la spate sa o fac….mi-e dor de durere! Nu sunt obisnuita asa…
Pana la urma, stiu ca cel mai mult ma sperie faptul ca sunt intr-adevar fericita. Ca il vreau tot pe el, chiar daca am mai variat meniul si chiar daca stiu ca pot avea ceva mult mai bun.
La sfarsitul zilei, stiu ca vreau sa-l vad cand are draci, cand se arde pe degete facand mancare, cand il doare ceva, cand se supara pe mine, cand este nedormit si se miorlaie ca i-e somn. Vreau sa fiu acolo inca ceva timp…
Il iubesc. Mult. Prea mult…
Dar nu regret nimic din ceea ce a fost si ce-am facut pana acum. Absolut nimic. Pentru ca impreuna am trecut peste ele, si la sfarsitul zilei tot in bratele lui imi regasesc linistea si sufletul.
Si confesiunea ar fi ca am scris plangand 🙂 Ma arde prea rau iubirea asta…
1 gând despre „Confesiuni.”

Lasă un răspuns

