Hm

Nu stiu ce sau despre ce sa scriu. Ma simt straina paginilor care mi-au gazduit toanele si suferintele atata timp…Nu ma mai simt in siguranta printre ele, nu ma mai simt eu. M-am schimbat. M-a schimbat. E tot una sau niciuna. Nu conteaza…

E vara. N-am facut nimic special si totusi am facut atatea lucruri interzise. Si totusi nu pot sa scriu despre ele…clar, imi trebuie ceva nou.
Ma apuca nostalgia gandindu-ma ca timpul trece…mai am putin si fac 18…mai am putin si plec.
Un putin pentru care o sa lupt si cu dintii ca sa il am. Un vis de copil, sau o iluzie?
Lasă un răspuns

