Half

E greu sa incerc sa-ti explic de ce am inceput sa am momente de gelozie, si de ce sun asa des. Sunt constienta ca o fac, cateodata o fac doar din amuzament, altadata o fac pentru ca mi-e dor. Mi-e dor de jumatate din mine care ramane constant in buzunarul camasii tale, mi-e dor de jumatate din respiratie care ramane mereu pe buzele tale dupa ultimul sarut…

Si nu, nu sun atat de des pentru a te controla, mereu am fost constienta ca nu pot. Sun ca sa-mi intreb jumatate din suflet daca dispare sau mai ramane o vreme… N-am nevoie sa-mi zici mereu ce faci, am nevoie sa-mi zic mereu ca mi-e bine si asa, sentimentala, moaca, and all that shit. Mi-e dor de scorpia pe care o tin in mine de mai bine de 6 luni, si stiu ca are momente zilnice in care iese la suprafata putin, si dupa intra la loc.

Nu sunt perfecta: nici scorpie, nici moaca. Inca  nu m-am decis care parte e mai imperfecta.

Lasă un răspuns

