Eu-cadou

De-a lungul scurtei mele vietisoare, buzele mele au spus multe vrute si nevrute, mai mult sau mai putin serioase. Au sarutat de dragul de a saruta, au sarutat din pasiunea momentului (sau a alcoolului), sau au sarutat din dragoste… si au invatat ca atunci cand saruta din dragoste, saruta cel mai bine.

Dar buzele mele nu stiu doar sa sarute, stiu si sa scoata cuvinte. Multe. Din orgoliu. Din lipsa de atentie. Din nesiguranta.

Nu-mi lasa buzele sa caute siguranta altor buze, pentru ca s-ar putea sa gaseasca alt gust pe ele…

Lasă un răspuns

