Ea: voiam doar sa vad ce faci si cum mai esti, nu e cazul sa zici ca te antipatizez
El: nu conteaza ce zic eu pana la urma
El: da, sunt bine
El: daca te incalzeste cu ceva asta
Ea: stii a., nu e cazul sa reactionezi asa. pana la urma nu ti-am dat in cap ca te-am intrebat ce mai faci si cum mai esti. nu cred ca totul se rezuma la „a ma incalzi cu ceva”.
El: daca imi amintesc eu bine relatia noastra ( si nu ma refer la sentimentala ) nu s-a terminat cordial sau amiabil
El: nu poti sa vii din senin si sa zici, heeeei traiesti ?
Ea: daca imi aduc eu bine aminte, ultima noastra conversatie a fost prin martie
El: nu stiu cum o fi cu fecioarele majore, dar la berbeci amintirile exista, chiar si dupa anisi faptul ca undeva acolo faci parte din trecutul meu , nu imi face cel mai mare bine
Ea: oh, daca asa pui problema
Ea: imi cer scuze, nu o sa te mai deranjez cu intrebari stupide
Ea: si nu cred ca ai dreptul sa zici ceva despre relatia noastra. asa cum a fost ea, a fost. m-am maturizat, am descoperit multe lucruri ulterior, si nu toate au fost cum se prezentau pe vremea aia. dar ma rog, eu m-am impacat cu ce a fostproblema ta daca inca nu ti-ai iertat greselile
El: cum adica nu am dreptul ? am tot dreptul din lume, doar am facut parte si eu din ea. si ma bucur ca ai crescut, maturizat and all that stuff. si daca ai fi stiut sa vezi, majoritatea erau asa cum se prezentau pe vremea aia.eu m-am impacat cu mine si mi-am asumat greselile
Ea: stii a., nu e vorba de „daca as fi stiut sa vad”, e vorba de cate lucruri imi aratai si cate imi ascundeai. daca spui ca ti-ai asumat greselile, nu mai da vina pe mine ca n-am stiut sa vad, cand in primul rand nu aveam ce sa vad
Ea:dar ma rog, nu despre asta am vrut sa discut cu tine. pt mine lucrurile astea sunt deja in trecut.
El: c., era foarte usor sa-ti pun pe tava toate lucrurile, dar nu ai cum sa negi ca nu te-am avertizat de la inceput cat de problematic eram. si aveai ce sa vezi, chiar ai vazut ceva candva

Chiar crezi ca mai inghit chestiile astea? Chiar credeai ca mai vreau sa-mi mai rascolesc trecutul? Ca o sa pun botul iarasi la acelasi teatru vechi? La aceleasi tertipuri sentimentale, cu santajuri si invinovatiri subtile?
Aveam 15 ani. Te-am iubit enorm… am fost capabila sa rup atat de multe lanturi ale moralei, bunelor maniere, respectului fata de mine si de ceilalti, doar pentru farama aia de atentie pe care mi-o acordai. Am fost fericita o luna, am suferit un an si jumate. Mi-am platit greselile si nu numai.
Si nu, nu cred ca mai ai dreptul sa zici ceva despre relatia noastra, doar pentru ca ai facut parte din ea. Inca imi amintesc replica prin care mi-ai dat papucii: „Am incurcat borcanele”. Acum, ce oare n-oi fi vazut?
Faci parte din trecut, si acolo o sa ramai. Cel mai frumos cadou pe care mi l-ai facut vreodata a fost sa mi-o prezinti pe sora ta. E mult mai buna ca tine, in toate sensurile.

 

 

Si n-ai idee cat de fericita sunt acum, draga A.!

Pana la urma nu conteaza cum e el, atata timp cat e capabil sa ma faca fericita.

Nu conteaza cate carti a citit, ce scoala face, cum arata sau ce masina are.

Nu o sa il poti egala niciodata!

De ce?

Pentru ca el a putut face ceea ce tu n-ai reusit niciodata.


Lasă un răspuns

