11:35.

 

And I wonder how much my happiness will remain mine…

Nu mai e cazul.

Incet, dar sigur, pasesc intr-o depresie. O simt cum isi plimba degetele pe pielea mea, si incet incet se face dorita…

Am avut niste saptamani oribile. Si nu stiu ce mi se pare mai groaznic: faptul ca mi-am dat seama pe cine am alaturi sau faptul ca am avut parte de o drama in familie.

E greu sa port in fiecare zi o masca cu un zambet pe fata cand mie nici macar nu mai imi pasa de propria persoana. E deprimant cat de paranoica si de instabila am ajuns, e ironic ca singura persoana care isi da seama ca ceva nu e in regula cu mine sunt chiar eu.

I’m good at faking happiness, too bad the person I’m trying to cheat is myself.

Lasă un răspuns

