Nu e bine..

 

 

Nu e bine ce se intampla. Mi s-a umplut paharul…si el, mititelul, nu are nici o vina. Mi se rupe sufletul cand stiu ca nu pot face nimic. Stau si ma uit ca la filmele cu prosti ; e trist cand ti se pare hilara situatia si totusi nu poti sa razi.

Poate ca mi s-a intors si mie roata aia patrata. Poate ca asa trebuia sa fie. Muza trebuia sa cada, gheata trebuia sa se evapore, inima trebuia sa inceapa sa bata… Dar totusi nu cred ca e asa. Sunt fericita, chiar daca platesc pentru fericirea asta.

Totusi…

Nu stiu cat o sa mai rezist sa fiu un sprijin pentru el, cand eu nici nu pot sa stau pe picioarele mele bine…

 

 

Lasă un răspuns

