Handmade presents

 

Si iata-ma iarasi, incercand sa fac ceva cu mana mea cu ocazia unei sarbatori pe care o urasc din toata inima.

Some little things to remember:

– nu am vrut sa fac bradul

– a nins. urasc chestia asta

– nu am primit decat un singur cadou ( si a fost cel mai frumos! )

– vreau sa treaca iarna

 

Hmm. Nu stiu despre ce sa scriu. Despre faptul ca am devenit atat de nesigura de cand a inceput vacanta, sau despre faptul ca am stat numai in casa, de cand a inceput vacanta? Nevermind. Pur si simplu simt putina frustrare deoarece am la dispozitie un timp liber foarte limitat, si persoana cu care vreau sa-mi petrec timpul, nu are timp de mine… C’est la vie. Ma resemnez. Pacat ca eu cand incep sa ma resemnez, nu ma limitez doar la o singura chestie…

Il iubesc. Ma iubeste. Si totusi nu e de ajuns.

Trist.

Lasă un răspuns

