Shit happens

Or will happen.

Partea buna a zilei de azi este ca am obtinut 3 joburi intr-o ora, si nici macar n-am aplicat la vreo una.

Partea proasta este ca de aproape 8 ore stau pe ghimpi, sunt irascibila si nu prea ma inteleg cu sinele. Nu dorm asta-seara, pt ca nu vreau sa adorm iar scorpia din mine. Yeah, bad news for you. Ai trezit-o si eu nu o sa mai fac nimic in privinta asta.

Pe scurt, imi bag pula in ea de relatie si la cel mai mic da-te mai incolo venit din partea ta. Si o sa fie cu toata dragostea din lume pe care ti-o port. Nu am ajuns in stadiul in care sa imi faci fix ce mi-a facut mircea acum 2 ani, sa ma dai peste cap si dupa sa dai vina tot pe mine. Si dupa aia sa zici imi pare rau pe un ton miorlait si gata.

NU

Numai. Multi si-ar dori sa aibe o persoana ca mine alaturi de ei si o stii bine. Ti-am inghitit destule. M-ai exploatat destul, din toate punctele de vedere. Dpdv sentimental am ajuns la limita. Ai bariera fix in fata ta.  Un cuvant, si esti pa!

 

Lasă un răspuns

