Iluzii dintr-o alta viata…

Vorbitul cu tine ma motiveaza dpdv intelectual. Mereu ai avut efectul asta asupra mea, desi nu cred ca ai stiut niciodata. Cred ca de asta spuneam zilele trecute ca mi-e dor sa vorbesc cu tine… Ma motivezi, ma faci sa caut ceva mai bun in mine, sa cred ca pot sa iau bacul cu note mari si sa reusesc, desi nu mai am timp. 

Inca nu am uitat ce mi-a spus annette. The golden rule: nu te da desteapta la bac. Si da, e cel mai bun sfat pe care l-am primit pana acum.

Revenind, mi-a fost dor, intr-adevar…mi-a fost dor in ultimele saptamani de multi dintre fosti, recunosc. Nu inseamna ca ceva merge prost in relatia curenta, ci doar ca tanjesc dupa cine eram… Stiu ca m-am schimbat, stiu ca te-ai schimbat si tu. Si sunt perfect constienta ca nu mai suntem la fel cum eram acum 3 ani, dar nu vreau sa renunt la ceea ce sunt si persoana cu care sunt, pt aceleasi vise…

Stiu ce ai incercat sa faci. Partial, ti-a mers. Dar cum ti-am zis si tie, am visat la atatea lucruri, la atat de multi noi, incat am ramas fara idei…Deja nu mai pot sa mai visez la un noi, fara sa reiau o idee. Si daca vrei o idee, un vis, intoarce-te la cele de acum 3 ani… Eu nu mai vreau sa am parte doar de atat. 

 

Lasă un răspuns

