I miss me

Zic aproape zilnic ca vreau sa treaca odata bacul. Si nu pt ca nu mai suport stresul si toata chestia asta de final. O zic pentru ca mi-e dor de mine.

Mi-e dor sa citesc. N-am mai citit din vacanta de paste. Mi se rupe sufletul cand dorm cu vreo 500 de carti deasupra capului si se pune praful pe ele…Dar ma abtin…inca ma abtin.

Mi-e dor sa stau cu el. Sa am parte de momentele alea doar in doi. Sa nu mai fie oboseala, nervi, stres intre noi….dragostea s-a pierdut de mult printre ele. Mi-e dor sa fie acolo si doar asta sa conteaza

Mi-e dor sa stau cu cea mai buna prietena la taclale, sa o sun fara sa o intreb ce avem de facut pt maine, ce cuvant e lipsa din paginile de la bio, cum se rezolva exercitiul nu stiu care din testul x de la mate.

Mi-e dor sa stau sa visez…da, chiar mi-e dor de multe.  Mi-e dor de mine. Dar mai e putin. Azi imi decid viitorul. Maine astept sa vina la mine. E doar o chestiune de timp, si slava domnului, rabdare am avut intotdeauna.

Lasă un răspuns

