Si….gata!

A trecut. Gata. Nu mai e. 

L-am trecut. Bacul. Si poate ca altii nu sunt atat de multumiti de mine, dar eu sunt. Pentru ca stiu ca n-am invatat la capacitate maxima si am avut multe alte preocupari. Dar l-am trecut, asta conteaza. 

Acum ma confrunt cu toropeala zilelor de vara, momentan aerul conditionat imi saruta picioarele [ rai! ] si imi adie prin par…

Adevarul este ca inca ma simt goala. Dintr-o data toata presiunea aia imensa s-a spulberat in aer intr-o instanta, si am ramas practic fara nici o preocupare. Nu mai am motiv pt insomnii, nu mai am framantari de creier, jumatatea de pat plina cu carti si caiete care m-a incalzit cateva nopti a disparut…Nothing, nada, gata…

Acum sunt in cautare de preocupari, si adevarul e ca preocuparea cu facultatea nu prea se prinde de mine…doar multe hartogaraie dupa care am alergat chiar azi dimineata si cam atat. Sunt curioasa daca intru la buget, desi nu cred. Dar asta ar fi o curiozitate mica…

Ieri mi-am cautat pe net bilet pt germania, si l-am si gasit la un pret convenabil mie. Nu stiu de ce inca ezit sa-l cumpar. Nu ma grabesc, adevarul este ca mai am cate ceva pe lista de prioritati, dar se poate cataloga si asta ca o ezitare.

Hm, so many little things to do, so much confusion!

Lasă un răspuns

