Changes

Cum am zis in postul anterior ca ma simt goala, nemaiavand nici o ocupatie in afara de umblat toata ziua ca robotelul dupa hartii, am zis sa fac cateva schimbari si sa ma ocup mai mult de blog. Tema e deja schimbata de ceva timp, e happy, ca mine 😀

O sa incep sa scriu despre altfel de lucruri, pentru ca nu mai am distorsionari de personalitate, suferinte si alte teribilisme interioare, deci implicit nu mai am material pentru categoria asta :)) Asta imi aduce aminte de cartea lui Joey Goebel, Torturati-l pe artist…

Happy in love for a year and a half now.  Ce pofta mi-e de o salata de fructe!

Lasă un răspuns

