Hair beauty

Cred ca daca parul ar putea simti fluturasi in stomac, cu siguranta i-ar simti cand este rasfatat…

Personal, cand vine vorba de produse pentru ingrijirea parului, tind sa cad in categoria maniacilor. Multumita mamei mele, am parul des, puternic, voluminos, care tinde sa capete personalitate proprie in anumite dimineti… Ca sa dresez „bestia”, folosesc foaarte multe produse, si niciodata nu ezit sa incerc cate ceva nou, ca deh, poate merge pentru o eternitate. 😀

Indispensabil pentru mine este Schwarzkopf Gliss Hair Repair, un balsam lichid pe care pot sa-l folosesc atat pe parul ud cat si uscat. Am folosit cam toata gama din categoria lor de balsame lichide, momentan il am pe cel galben, pentru varfuri despicate. Toate sunt bune in felul lor, la mine s-a observat diferenta majora si de aceea folosesc de vreo 2-3 ani. Pentru ca am parul uscat si din cand in cand mai apar si varfuri despicate, balsamul asta ma ajuta, cel putin pe partea cu hidratarea. In plus, primul lucru care il observi instantaneu la pieptanare e o descurcare mult mai usoara!

De vreo 6 luni folosesc si masca de par tot de la Schwarzkopf, si intr-adevar are un efect reparator. In plus, imi face parul foarte foarte matasos. 😀 Cu toate acestea, cred ca cea mai buna masca de par e aia pe care ti-o faci singura in casa, cu ulei de ricin si toate cele. 😉

Pentru placa de par am un ser termoprotector de la Gerovital. Este primul ser termoprotector pe care il am, dar imi place, in ciuda faptului ca am cateva varfuri despicate.  De curand mi-am luat un ser pentru varfuri deteriorate tot de la Gerovital, care are in compozitie keratina si provitamina B5.

 

Am citit zilele trecute pe blogul nou-descoperit al Marei Rizea despre un mic truc cu ulei de masline pentru varfurile  despicate, si chiar am incercat aseara.  Rezultatul l-am simtit astazi: un par matasos, ca atunci cand aplic masca de la Schwarzkopf. Me gusta 😀

Stie sa si prajitureasca Mara, retetele  imi fac cu ochiul de fiecare data cand intru pe blogul ei.

 

5 gânduri despre „Hair beauty”

Lasă un răspuns

