Ressurection

 

Pe strazi necunoscute, insesisabil, s-a produs inevitabilul… Si ca de obicei, resimt totul dupa 12 noaptea.

Nu credeam ca mersul la Bucuresti pt inscrierea la facultate, si tot balciul si alergatura o sa imi surprinda partea interioara asa frumos. Fizic, a fost ca dracu-n paispe. Picioarele mele au batut campusul Politehnicii de cel putin 5 ori, si nu exagerez. Deja mi s-a luat de Poli, desi cred ca o sa merg si ca studenta ( am o vaga senzatie ca o sa-mi bat cuie-n talpa daca ma duc acolo ) …

Dar da, noul m-a surprins placut…alergatura, zgomotele, traficul infernal si miile de necunoscuti. Imi deschide apetitul pentru aventura, ma face sa vreau sa calatoresc singura, sa fac tot ce imi doresc, sa fiu cum eram…

Vineri ma duc din nou.

1 gând despre „Ressurection”

Lasă un răspuns

