Prima experienta cu avocado

 

 

Poza facuta cu telefonul. Cam asa arata prima mea intalnire cu avocado. Bruschete cu crema de avocado, sau cam asa ii zicea retetei gasite pe net. Cum am facut si ce mi-a trebuit?

– avocado [ eu am cumparat 2 din kaufland ]

– masline verzi

– usturoi

– ulei de masline

– rosii

– branza

 

De proba, am zis sa folosesc doar un avocado sa vad cum e. Mi-a iesit exact cat pentru cele patru feliute de paine din imagine. Din cautarile ulterioare de pe net, am inteles ca toate fructele de avocado aduse din import sunt cam necoapte si ca trebuie sa le tii cateva zile pana sunt bune de mancat…evident ca eu n-am avut aceasta rabdare.

Dupa ce l-am ciopartit cu chiu cu vai, am taiat cateva masline verzi, si am adaugat un catel de usturoi si uleiul de masline, le-am amestecat cu spor cateva minute cu blenderul si a iesit cam ce vedeti ca este pe paine. Ah da, painea am bagat-o la toaster sa fie crocanta 😀

Dupa aceea am adaugat feliile de rosii si putina branza rasa, and ta daa! Acum astept sa vad a doua experienta cu un avocado copt !

Lasă un răspuns

