Toddlers and tiaras

Voiam de cateva zile sa scriu despre asta, dar am asteptat sa-mi ajunga greata la un nivel normal. Okay, Toddlers and tiaras , a auzit cineva de emisiunea asta? Sper din tot sufletul ca NU. Eu sunt mai ghinionista de fel si am dat zilele trecute pe tumblr de acest videoclip:

Dupa primele zece secunde de vazut asta eram pe sistemul doamne impusca-ma, dar dupa primul minut eram pe sistemul okay, cu ce au dopat-o?  De curiozitate, m-am uitat la un episod, si am tras niste concluzii…

Despre ce este aceasta emisiune americana?

Despre niste mame frustrate care isi duc copiii la concursuri de frumusete. De ce spun frustrate? Pentru ca nu ai cum sa numesti altfel un parinte care isi pune copilul sa faca ce nu vrea, pe care il tencuieste cu machiaj mai ceva ca pe o casa noua, caruia ii epileaza picioarele, il penseaza, ii vopseste parul, ii pune gene false, extensii, sani falsi, dinti falsi, il duce la solar sau ii da cu autobronzant,  sau ii injecteaza chiar si botox. Am uitat sa mentionez ca varsta copiilor este intre 2 si 12 ani.

Pentru ce gen de public este destinata aceasta emisiune?

Pentru prosti si pedofili.  Serios, chiar sunt de parere ca este o emisiune pentru pedofili. Ce mi se pare amuzant este ca mamele respective sigur s-ar da cu fundul de tavan daca un barbat ar zice ca mai degraba ar merge cu fii’sa de 5 ani in pat decat cu ea. Nu vreau sa par superficiala zicand asta, dar atunci cand iti machiezi copilul si il pui sa dea din fund pe o scena doua minute, sa zambeasca cu dintii falsi la public si sa  mearga pe tocuri, asteapta-te si la astfel de pareri. Si asteapta-te sa-ti vezi copilul incepand cu Toddlers and tiaras si terminand cu Sixteen and pregnant.

 

Revin putin la videoclipul de mai sus si adaug cateva poze cu respectiva fetita si mama sa.

 

Din videoclipul de mai sus, se poate vedea clar ca fetitei i s-a dat ceva de baut, dupa care a luat-o putin razna. Ea ii zice Go-go Juice. Am fost putin nedumerita la inceput, pentru ca sticla nu avea nici o eticheta si nu stiam daca sucul este sau nu cumparat. Dupa cateva cautari, am descoperit ca sucul este defapt o combinatie de Redbull si Mountain Dew… Who the fuck made that pig a parent?!  Serios? Chiar exista oameni atat de idioti pe lumea asta incat le dau propriilor copii redbull la varsta aia? Ca sa ce? Sa castige un cacat de concurs?

In plus, genul asta de suc nu e singurul lucru cu care ii dopeaza. Avem si noi pe piata niste dulciuri dinacelea bagate intr-un tub lung ca un pai. Ei le zic pixies.  Si le baga la greu in ei. Evident, ce copil refuza dulciuri?

La inceput, m-am intrebat daca parintii respectivi o fac pentru bani. In fond, e un concurs… Dar dupa ce am vazut acel episod am ajuns la concluzia ca in nici un caz nu este pentru bani. Cheltuiala pe care o fac parintii aia cu machiajul, costumele, antrenorii [ da, copiii au si antrenori ] trebuie sa fie mult mai mare decat premiul. Deci, in opinia mea, singura lor scuza a cazut.

E prostie multa, si cel mai rau e ca se multiplica. In loc sa-si invete copiii cum sa se poarte frumos, aceste specimene de mame le arata ca doar frumusetea si banul conteaza. Ceea ce nu este in totalitate adevarat, si in nici un caz nu o sa li se aplice lor, pentru ca mamele acelea deja le-au distrus tenul si parul fetelor.  Indiferent de cate sute de dolari or fi dat pe produsele respective, niciunul nu e atat de bun incat sa nu lase nici o urma peste ani! Ca sa nu mai zic ca le-au distrus psihicul!

Si ma gandesc la ce stiu eu, la fete care s-au machiat de la 12 ani si la 16 deja aratau de 30. Fetitele astea au pana in 7 ani. La 12 ani cum o sa arate? Or sa faca castinguri pentru filme de groaza oare?

Revenind pe plaiuri mai mioritice, pentru ca m-am gandit cu groaza la faptul ca vreun destept de la pro tv sau antene ar putea da, din nefericire, peste ce am dat si eu, am dat un mic search pe taramul virtual romanesc si m-am bucurat putin.

Mamicile de pe http://forum.desprecopii.com vorbesc deschis despre asta aici, iar cei de pe http://sfatulparintilor.ro au un articol neutru in care lasa parintii sa judece.

Din presa, am gasit un articol in gandul, unul in cancan, si inca unul in 9AM.

Mentalitatea e cam aceeasi, si ma bucur. Asa inapoiati cum om fi noi in Romania, zau ca prefer sa ma uit la tv si sa vad corupti si talhari arestati, decat fetite machiate si imbracate ca si cum ar fi gata sa iasa pe centura.

 

 

 

Lasă un răspuns

