Happy B-day to me!

 

Happy happy B-day to me!

Multe persoane care m-au sunat si mi-au trimis mesaje. Am avut parte de multe surprize placute din partea celor cu care nu am mai vorbit de mult timp. Si-au adus aminte… ce fericire!

E o zi placuta, am inceput-o cu dreptul, dis-de-dimineata. Coffee and a happy birthday.

I am pretty happy. Tot ce am realizat ca imi lipseste astazi e prietena din copilarie, sora mea, o parte din sufletul meu… Imi e dor de ea, mai ales astazi. Dar nu ma plang, ii am pe ceilalti! Sunt norocoasa, cativa dintre ei chiar sunt acolo pentru mine tot timpul.

And at the end of the day, it’s all about him. I have a comfortable relationship, a happy family, great friends, and an excellent day.

Happy B-day to me! 😀

2 gânduri despre „Happy B-day to me!”

Lasă un răspuns

