2, noi!

Decembrie. A nins, nimic surprinzator…Am iesit sa vad prima ninsoare cu persoane dragi, persoane noi, persoane aproape necunoscute. Un peisaj oniric, pe care l-am admirat doar cateva minute din ora tarzie pe care am petrecut-o afara. Restul orei am petrecut-o privind noroiul ce se forma pe jos… mi-e dor, mi-e groaza…

Mi-a fost frica sa privesc in sus, pentru ca stiam ca imaginea aia de ninsoare cu fulgi mari si multe luminite nu o sa mai fie a doua zi, asa cum stiu ca o sa se termine si povestea noastra.

Nu vreau, nu vreau, nu vreau! Vreau sa ramanem cum suntem acum, cum eram in vara si cum eram inainte sa plec. O poveste doar a noastra, in care doar noi stim cat de fericiti suntem. Restul, ce se vede la suprafata, ce vad ei, nu conteaza, nu a contat niciodata…

Citesc poza de mai sus si imi e groaza ca in cel mai scurt timp o sa ma regasesc in ea, si in toate melodiile triste de dragoste.

As vrea sa opresc timpul in loc, sa nu vina weekendul, sa nu trebuiasca sa deschid subiectul „noi si viitorul nostru”, sa nu trebuiasca sa ma port responsabil pentru viitorul meu, sa nu te fortez sa imi dai un raspuns categoric pe care il stiu deja…

Numai gandul e sfasietor pentru mine…dar stiu ca o sa se intample. Sunt 2 ani…2 ani de neuitat. Si as vrea sa fie mai multi, as vrea sa fie toti anii vietii mele. Dar nu se poate, nu suntem noi daca am avea asemenea planuri stupide de viitor. Si totusi…

Si totusi trebuie sa gandesc, sa imi fac viitorul, sa….multe. Prea multe ganduri de viitor, care deja nu mai asteapta, care trebuie infaptuite…

Dar cum? Eu practic trebuie sa invat sa respir fara tine, si nu exagerez. Nu mai stiu cum sa fiu eu fara tu langa mine, fara bratele in care stiu ca pot sa fug mereu cand mi se intampla ceva.

Ma intristeaza gandurile astea.

 

Lasă un răspuns

