Sesiune

Astazi am avut primul examen. Pe care l-am trecut.

Mult stres adunat, multe nopti nedormite si prea multi nervi in stomac. Au luat locul fluturilor…

S-au schimbat multe de cand nu am mai scris. Relatia mea s-a terminat, cel putin teoretic. Ne-am despartit de comun acord, ca doi oameni maturi care trebuie sa isi infrunte viitorul si propriile probleme. Dar am uitat amandoi in acel moment ca ne iubim ca doi copii… 

Realizez acum ca trebuie sa muncesc pentru ceea ce imi doresc, traiesc cu ganduri mai mature, dar iubesc cu aceeasi inocenta de copil…sentimental, nu vreau sa ma maturizez inca, nu pot!

Imi e dor de siguranta bratelor lui…

E sesiune si am nevoie de siguranta.

Lasă un răspuns

