Nu mai vreau!

Ma sufoc! Ma sufoca toata situatia asta, ma sufoca iubirea care ti-o port, ma sufoca indiferenta ta, ma sufoca prostia mea, ma sufoca dorinta de a fi cu tine, ma sufoc in propria-mi mizerie si prostie!

Nu mai pot, nu mai vreau, nu mai suport!

Imi vine sa zbier, sa ma zgarii pe ochi din cauza faptului ca sunt iremediabil indragostita de tine, si pe tine te doare in paispe!

Treci printr-o perioada proasta, my ass! N-ai idee prin ce trec eu, nu m-ai mai intrebat ce mi s-a intamplat de nu stiu cate saptamani! Cat a fost germanul la mine, sunai zilnic de teama sa nu fac ceva, acum te doare-n paispe, vrei spatiu, vrei sa te las in pace. 

O sa te las in pace, dar definitiv. Ma sufoc, dar o sa ma salvez eu cumva. Cum stiu eu, cum stie jasmine, cum stiam odata… Vrei sa mergi mai departe? Nu stii. Vrei sa ne impacam? Nu. Vrei sa ne indepartam? Nu stii nici asta.

Ma tii pe sistemul „nici da nici ba”, dar uiti ca mie nu-mi plac situatiile de genul.

Acum imi amintesc de mine la 15 ani, de momentul in care ziceam ca ma urasc cand ma indragostesc, ca devin o proasta sensibiloasa care cerseste atentie. Asta am devenit, once again. Noroc ca stiu si cum sa nu mai fiu asa. 

Lasă un răspuns

