12.06.2013

Scriu de pofta, scriu de dor…

In 3 zile o sa plec iarasi, o sa imi iau zborul din nou…si pe langa toata panica si frica de necunoscut, am un sentiment de satisfactie enorm, care stiu ca vine de undeva adanc…

Iar plec, e a treia oara pe anul asta, si deja devine un obicei…nu pot sa nu imi amintesc de prima oara cand am plecat anul asta, de acel moment in care ma bucuram de privelistea necunoscuta…asta vreau sa fac anul asta, sa plec, cat mai departe de tot si de toti.

Si uite ca plec inca o data…placerea s-a transformat intr-o sete ciudata, sete de necunoscut. Cine ma cunoaste stie ca in general mie nu imi plac necunoscuturile. Nu imi place sa nu stiu unde ma duc si la ce sa ma astept. Dar…

 

Trecand peste frica de necunoscut si peste tot ce o sa las in spate…i don’t wanna stop just here. Deja ma gandesc cu ce destinatie sa-mi iau biletul de avion din iarna…

Lasă un răspuns

