I love you

De aproape o saptamana creierul meu repeta aceleasi lucruri ca o placa stricata, si totusi informatia nu ajunge unde trebuie…

Urasc situatia asta. Urasc sa imi deschid sufletul si sa am impresia ca vorbesc unui perete. Urasc faptul ca stiam ca o sa se ajunga in puctul asta, si totusi am ales atunci sa cred iarasi in promisiunile tale…De ce? Daca nu vorbeai serios, de ce ai mai aruncat vorbe-n vant? Ca sa ma amagesti inca o data…? 

 

De ce nu ai curajul sa imi spui ca s-a terminat, si in schimb you give me the silent treatment? Ce ar trebui sa gandesc, ca esti ocupat, ca nu mai vrei sa vorbim?

De ce faci asa acum, cand in ultimele luni ai adus vorba de atatea ori de casatorie…? Eu nu mai stiu ce sa cred, incerc sa nu cred nimic, vreau sa aud si gandurile tale, dar limba ti-e-nclestata si degetele absente de pe tastatura…

Stiu doar ca te-am iubit, te iubesc, si o sa te mai iubesc o buna perioada de timp. Esti persoana care m-a facut sa ii daruiesc toata fiinta mea, toate gandurile, vorbele, gesturile…si sunt recunoscatoare pentru asta. E o lama cu doua taisuri chestia asta, dar sunt recunoscatoare deoarece am realizat cat pot sa daruiesc, fara a astepta sa primesc ceva la schimb. Ai profitat oare de dragostea mea?

 

Nu vreau acum sa ma indoiesc de anii petrecuti impreuna, dar vreau sa vad ceva si din partea ta…de ce e tacere? Ce motiv ascunde toata aceasta liniste intre noi? S-a terminat, se va continua, ce se va intampla?

 

Mi-as petrece toata viata cu tine…dar nu in tacere.

Lasă un răspuns

