Comeback

Mai putin de 48 de ore pana la ziua mea…ha!

Reciteam ultimul post si ma amuz cu jumate de gura, caci cealalta jumate inca plange…da, s-a terminat, da, nu am mai vorbit, da, am realizat cate minciuni mi-ai indrugat in ultimul an…Si Doamne, bine ca nu mi-ai mai raspuns! Eram gata sa imi petrec restul vietii cu tine, sa zic stop, imi ajunge ceea ce am…si bine ca nu s-a intamplat asta!

Imi e din ce in ce mai bine aici, pentru prima data simt si eu ca imi surade norocul si ca as vrea sa raman. Ma simt mai puternica, mai sigura pe mine, nu vreau sa redevin ceea ce am fost, vreau sa fiu cineva mai bun. Cineva mai bun care recunoaste ca inca iubeste, ca are sentimente, dar pe care totusi nu o impiedica nimic. Ca pana la urma dragostea n-are nimic de-a face cu mintea sau stomacul, nu? 🙂

Lasă un răspuns

