20 and wiser

Da, ziua mea a venit si a trecut, cu bune si rele. Voiam sa fac asta inca de pe atunci, doar ca timpul si munca nu mi-au permis. Nu e prima data, dar va fi cu siguranta ultima cand voi scrie ceva despre tine.

Dragul meu fost iubit,

Aceasta postare este pentru tine.  Pentru cei 2 ani si jumatate in care te-am iubit ca o proasta, in care ti-am daruit totul si m-am ales cu o mare trezire la realitate.

De ce aleg sa fac asta? Pentru ca pot! Pentru ca as fi vrut sa ti le spun in fata, dar nu mai meriti sa imi pierd nici macar timpul cu tine. Esti in Dubai acum, la mamica, ai dat de bani si ti-e bine, asadar ti-a convenit mai mult sa uiti de mine cand nu mai aveam mijloacele necesare pentru a te intretine. Cat am fost acasa ti-a fost usor sa vorbesti de viitorul nostru, despre casatorie si toate celelalte prostii care mi le indrugai de cate ori ma vedeai ca sunt nesigura pe relatia noastra. Cu gura vorbeai, si cu mana imi luai din potrofel! Si zau acum, ca nu m-a deranjat niciodata sa iti dau bani pentru ce aveai nevoie, ti-am inteles intotdeauna situatia (sau macar am incercat), dar inca nu inteleg de ce era necesar sa aduci vorba de casatorie daca nu era in capul tau. Ma stii ca nu  sunt absurda si nici imi doresc asa ceva, dar totul cu timpul reusisei sa-mi bagi ideea asta in cap! Inca nu inteleg de ce ai facut asta, si cred ca e singura frustrare cu care am ramas dupa relatia noastra.

In ultimele saptamani am ajuns sa imi spun: Da, uite-ma cum imi traiesc viata! Da, uite ca se poate si dupa, uite ca pot si nu mi-e greu deloc.

Imi pare rau ca mi-a trebuit atata timp sa realizez si ca acum mi s-au adunat toate pe ultima suta de metri…Mi-ai facut cel mai mare bine, sincer ma bucur ca nu mi-ai mai raspuns la mesaje, ca m-ai lasat sa ma zbat in chinuri, ganduri si griji…dar ghici ce, nu mai sunt acolo! Sentimentul de dor dupa relatia noastra inca persista, dar stii ceva? In mod ciudat telefonul imi vibreaza de fiecare data ca un gand negru se infiripa in gandul meu, si totul dispare cu cateva cuvinte citite-n graba la munca pe telefon…

 

Dragul meu fost iubit, iti multumesc pentru ce a fost, mi-ai demonstrat ca pot sa iubesc peste fiinta mea, ca pot sa trec peste egoismul propriu si sa respir pentru doi, sa fac totul pentru noi si relatia noastra. Te-am iubit si inca te iubesc enorm, fata de ego-ul tau capabil sa stearga mai bine de 2 ani de relatie cu buretele in mai putin de 2 saptamani, eu inca imi recunosc sentimentele. Cred ca am avut parte de tot ce mi-am dorit in relatia asta dpdv sentimental… A fost frumos, incerc mereu sa imi aduc aminte de partile bune si nu alea rele in care imi scoteai ochii sau faceai pe victima si iti iesea de minune.

Si acum ca s-a terminat, now what? Invat sa respir din nou pentru mine, sa ma rasfat si mai presus de toate, sa fiu rasfatata asa cum nu credeam vreodata sa merit, pentru ca tu ai avut grija sa pic sub impresia ca niciodata nu merit! Ba da, uite ca merit si nu credeam sa invat asta acum, aici, la celalalt capat al lumii, cand mai am atat de putin timp de stat si cand totusi as ramane pentru tot restul vietii….

Si nu in ultimul rand, te felicit dragule, pentru ca ai reusit sa ma fraieresti cu mare stil si fast, cum probabil nimeni altul nu o sa o faca. Da, recunosc, m-ai avut la degetul mic, si ti-ai batut joc. Si stii ceva? I’m totally okay with it. Sa iti fie de bine din partea mea. Banii n-aduc fericirea, si oricum, roata si de-ar fi patrata, tot se-ntoarce cateodata. Si in ultima vorba chiar cred.

 

Tu, Adriane, nu meritai cate ti-am oferit, ti-ai batut joc si ai profitat in ultimul hal. Tu, Adrian, esti un mare gunoi.

 

PS: In eventualitatea in care o sa citesti asta, sa stii ca nu imi pasa. Este postat cu riscul de a fi vazut, ceea ce imi asum. Nu ma injosesc cu nimic prin faptul ca mi-am pus sufletul in cuvinte.

Lasă un răspuns

