Demoni si vise

E greu sa ma decid…undeva e un mic demon care nu-mi da pace, care se zbate zi si noapte si nu imi lasa nici macar noaptea sa-mi fie sfetnic. Imi e ciuda si sila de mine, realizez ca ei nu sunt el si ca eu nu pot sa imi permit sa iau totul ca si cum mi s-ar cuveni. Pentru ca nu mi se cuvine. Pentru ca eu plec, ei raman. 

Pentru ca nu am permis cuiva sa mai intre in viata mea doar ca sa iasa din ea. Pentru ca mi-am propus de la inceput sa nu fiu mai mult decat a foreign girl care chipurile, e hot.  Pentru ca nu vreau sa imi retina mai mult decat ochii, ochii astia nenorociti in care s-au inecat atatia si ii vad cum se ineaca si ei. 

Si totusi, eu de ce retin caldura vocii, rasul, privirea…? De ce imi permit sa ma atasez cand eu nu vreau sa se ataseze?

Caut pe alte buze ce vreau de la un alt suflet. Dar iubirea nu se gaseste-n asternuturi…Pacat ca mi se incalzeste doar corpul, caci inima mi-e rece si straina…sunt demoni si vise, ma pierd printre priviri patimase si propriu-mi ras, mi-e greu sa ma decid, e atat de usor ceea ce fac acum si totusi atat de greu. Inca nu mi-am raspuns la intrebarea „De ce o faci?” si totusi deja stiu raspunsul. Presupun ca inca ma mint ca sunt bine si ca reusesc sa trec peste tot ce se intampla cu gratie.

 

Lasă un răspuns

