Numb

Aleg sa merg mai departe, dar subconstientul meu merge inapoi.

 

Asa decurg zilele mele, un pas inainte si doi inapoi. 

 

Cu fiecare alegere pe care o fac, cu fiecare el cu care imi impart momentele, nu simt nimic. E gol in capul meu, ma simt goala in suflet si realizez cat de mult imi lipseste inceputul. Imi recitesc jurnalul si dau peste o eu indragostita lulea, o relatie nebuna si ganduri frumoase… Nu stiu ce sa mai cred, daca ma agat de iluzia ca inca te iubesc, sau daca inca mai am sentimente pentru tine. 

 

Imi e foarte greu sa trec peste. Si ai ales sa faci sa imi fie asa…de ce?

Lasă un răspuns

