Pasind spre viitor cu pasii trecutului

Spune-mi tu…tu, straine, care mi-ai marcat sufletul, de ce ma chinui sa te uit si totusi ma intorc in vise si fantezii cu tine? 

Spune-mi tu de ce imi doresc atat de mult sa te uit si la fel de mult sa te intorci, sa ma saruti pe frunte si sa-mi spui ca totul va fi bine, sa imi bag nasul in camasa ta si sa simt mirosul de acasa…tu erai casa mea… Acum ma trezesc inca o data straina de tot si de toate, o ciudata, cum imi spun ei, o fiinta care isi cauta locul si nu si-l gaseste.

Ma surprind dorindu-mi inceputuri noi si sfarsesc prin a suferi pentru dorintele mele si dezamagirile lor. Hoinaresc prin suflete si printre ei cautand ceea ce mi-ai luat tu…inima.

Mi s-a spus ca am ochii goi.

Mi s-a spus ca sunt goala pe dinauntru.

Mi s-a spus ca femeie mai rece ca mine n-a intalnit niciunul.

Mi s-a spus ca sunt distranta.

Mi s-a spus ca sunt ciudata…

 

Si eu stiu ca nu sunt asa, dar cum sa arat ceva ce nu mai am?

 

Lasă un răspuns

