Provocare

My luggage is so big i get lost in it all the time…

NU, nu vreau sa scriu despre lacrimile care inca-mi inunda obrajii de fiecare data cand pui o poza noua pe facebook. Deja m-am obisnuit cu aceasta stare care ma navaleste de fiecare data cand primesc vesti despre tine. Frustrarile raman, dar asta nu inseamna ca si eu raman pe loc.

 

Recent, lucrurile s-au linistit in viata sentimentala…Si cand totul se linisteste, nu pot sa ma complac starii generale. Exista un domn care face obiectul atentiei mele, un domn care jongleaza cuvintele in asa fel incat imi trezeste simturile si interesul. O provocare pe care nu am mai avut-o de ceva timp…

 

Un domn pe care vreau sa il am.

 

Pentru ca mie imi place frumosul…si el a spus ca e frumos cand face dragoste.

Lasă un răspuns

