Waitin

Asteptand plecarea in America, asa ma regasesc. Sau mai bine spus, asteptand transformarea din America… Mi s-au deschis ochii intr-o noapte senina de aprilie, si de atunci parca n-am mai putut sa ii inchid la fel. Mi s-a ars pe retina imaginea acelui domn, acelui barbat, fiecare cuvant pe care l-a scos pe gura s-a intiparit pe sufletul meu, iar buzele…buzele acelea m-au invatat ceva nou. Mi s-a strecurat in suflet pe nesimtite, si a iesit asa cum a intrat…pe nesimtite. 

Dar cuvintele, gesturile, si seara aceea raman cel mai bun lucru care mi s-a intamplat din seara aceea tarzie din octombrie cand am spus you really seem like the type of guy i could fall for. Pentru ca acest domn, nu mi-a atins corpul, mi-a atins sufletul. Saruturile au fost ca un bonus, un bonus amar acum, pentru ca stiu ca eu am avut parte de ele doar o seara, iar altcineva are parte in fiecare seara. Si cuvintele care flutura de pe buzele acelea. Cuvinte care m-au vindecat, mi-au dat avant, m-au scos din dulapul ala mic si stramt al copilariei in care toti credem ca avem monstri ( eu stand tot timpul in el, monstrii mei fiind cat se poate de reali, iar eu cum nu se poate mai infatuata de acestia ) , m-a luat de mana, si m-a pus in fata dorintelor care-mi bateau la usa de atata timp…

 

Pustoaica vrea sa devina femeie. 

 

Nu, de data asta nu ne mai jucam, de data asta cand imi mai pomeneste cineva de fostul eu nu-mi mai bag pula in gand si zambesc, ci fac conversatie, depanez amintiri cu noi si cu ce frumos a fost, poate imi bag pula in el putin in gand pt ca a fost un jeg prin felul in care m-a lasat ( cu sechele, cel mai important ) si astept. Astept sa plec si sa ma rup de tot. Si de data asta chiar asa o sa fie, pentru ca vreau sa devin femeia care o sa spuna in fiecare seara nu am de ce sa ma uit dupa altcineva, eu am ceva mai bun langa mine. Asa cum am spus in seara aia…

 

Felicitari, domnule.

Ai reusit sa imi atingi sufletul si sa ma faci sa imi doresc sa fiu ceva mai bun.

Si o sa te caut in viitor sa iti multumesc.

Dar nu o sa te caute o pustoaica, asa cum m-ai alintat de atatea ori, o sa te caute o femeie. 

Lasă un răspuns

