As fi vrut sa fiu acasa.

Am spus ca o sa te caute o femeie, dar tu de ce cauti o pustoaica? Ma resemnasem…pana cand ti-am auzit vocea aseara din nou…

 

-Pustoaico…uitasem accentul ala al tau si felul in care vorbesti.

– Nu am nici un accent, musiu..

– Pentru un barbat de varsta mea nu ar fi indeajuns sa te vad doar la o cafea. Cand ma gandesc la buzele tale pe ceasca aia…

– Pentru o pustoaica de varsta mea nu ar fi indeajuns sa ma deplasez doar ca sa imi pun buzele pe o ceasca de cafea.

 

Ma resemnasem. Pana cand ti-am auzit din nou vocea…cum imi poti reinvia toti piticii din mormantul orgoliului si cum ii poti alinia pe toti doar schimbandu-ti tonalitatea vocii…

As fi vrut sa fiu acasa, dar eu nu mai am de mult timp o casa. Camasa ta sa-mi fi devenit acasa, iar pieptul tau locul unde as fi dormit ca un copil mic, ferita de toate necazurile. 

Dar o casa ti-o construiesti, nu ti-o cumperi…asa ca nu ma mai cauta pana nu ma cladesc pe mine ca persoana. Vocea ta imi zguduie temeliile sufletului, si asa fragile inca dupa ultimul cutremur…fostul.  

Vreau sa te caut, vreau sa te am, dar nu asa…nu acum. 

 

Lasă un răspuns

