Home, a lost word..

Am ajuns acasa cu pasi incerti. Pentru cateva secunde nu am mai fost sigura, pasii ma purtau pe o cale care-mi parea cunoscuta, insa creierul meu nu a realizat pe moment. Am inchis ochii si mi-am adus aminte de o mana care ma purta mereu spre aceeasi casa, si de data asta am stiut ca pot si singura. Dar am uitat…

Atunci, in secunda aia, am realizat inca o data ca eu nu mai am o casa. Am intrat pe usa camerei mele, si am vazut numai valize pe jos, eu venind cu mai multe. Asa a fost viata mea de cand a plecat din ea, un du-te vino continuu. Mi-am impachetat viata in bagaje si am plecat unde am vazut cu ochiii…iar acum, acum cand sunt iarasi in casa unde am copilarit, o simt straina, ma simt straina.

Tata mi-a spus cand am venit ca sunt o nemultumita, ca niciodata nu o sa ma linistesc, sa stau locului.

Si eu ma simt intocmai.

Nemultumita de ceea ce sunt, de ce am ajuns, de valizele pe care le tot impachetez si despachetez, intotdeauna plecand in alt loc, mereu cautand ceva ce am pierdut si nu mai regasesc.

Am ajuns sa ma intreb ce imi doresc, si nu gasesc nici un respuns clar. Nu il mai vreau pe el, pe noi din trecut, stiu ca pot mai mult. Dar in acelasi timp nu imi doresc nici pe altcineva. Persoanele care nu imi mai pot trezi sentimente, ma lasa mai rece ca un iceberg. Ochii mei vad, gura mea saruta, sufletul meu doarme. Sau mai bine zis hiberneaza. Cred ca de la atatea somnifere luate atata timp…

Incerc sa gasesc o solutie, dar am obosit. Am obosit sa mai caut dragostea, astept sa bata ea la usa mea. Intre timp, poate o sa aflu ceea ce imi doresc pe celelalte planuri ale vietii.

Lasă un răspuns

