Stii, ma gandeam sa te intreb daca ai fost vreodata fericit alaturi de mine..
Eu cand ma intreb acest lucru, imi aduc aminte de noptile petrecute alaturi in apartamentul ala vechi. De sarutarile tale care-mi desenau o harta pe corp, incepandu-si drumul de pe buzele-mi insetate de dorinta, pe obrazul stang, pe gat, continuandu-se pe ceafa, tot mai jos pe spatele care-mi era dezmierdat de buzele tale. Am fost cea mai fericita in noptile acelea pline de dragoste, nu sex.
Apoi imi amintesc de trandafirul acela care mi l-ai daruit la inceputul primei veri impreuna. A rezistat mai mult de o saptamana, si imi inunda camera cu parfumul sau..adoram sa ma trezesc si sa ma uit la el.
Si bratara primita cadou de ziua mea. Cu fulgul de nea, care ai spus ca reprezinta inceputul nostru…inca imi aduc aminte seara aceea friguroasa de decembrie. Si tot ceea ce a urmat dupa.

Inclusiv inselatul, minciunile, distanta, lacrimile, frustrarile si reprosurile.

Ne-am iubit omorandu-ne unul pe celalalt si eram constienti. Partea proasta e ca eu continui sa o fac…

As da orice pentru inca o noapte de dragoste cu tine, doar ca nu stiu cat de mult ne-am mai iubi acum, cand avem atatea intre noi. Sau mai bine zis, nu stiu ce simt mai mult pentru tine, dragoste sau ura.

Lasă un răspuns

