Busy body

Ziua inca nu s-a terminat. Respira. Respira. Inchide ochii. Abtine-te. Respira. Deschide ochii. Nu, nu esti tu in fata mea.

Incerc sa fiu un busy body, asta am incercat toata ziua si nu stiu cat de mult imi mai iese. Am ales sa nu gandesc, sa nu ma mai gandesc, sa fiu o alta fata din multime care nu se diferentiaza cu nimic.

Somnifere?

Nu. Nu iar…sau poate azi da.

La multi ani, dragoste. Azi trebuia sa implinim 4 ani. Si ma gandesc cum as fi fost astazi, daca inca mai eram alaturi de tine. Egoista, tot la mine ma gandesc. Probabil nu la fel cum sunt acum, posibil nu pe calea de a ma regasi, dar sigur fericita.

Imi pare rau ca nu ai stiut sa ma apreciezi, eu apreciam gramul de fericire pe care mi-l ofereai, era infinit de mult pentru sufletul meu.

Spune-mi, dragoste, ea te face mai fericit decat te-am facut eu? 

Lasă un răspuns

