Beep beep boop

Asa scria in timp ce mi se incarca wordpress-ul.

Beep beep boop

Si dupa ce am citit asta mi-am disparut ideile despre ce voiam sa scriu…uit mai des zilele astea, lunile astea, anul asta. Cateodata ma intreb daca e ceva in neregula cu creierul meu, uitandu-ma in arborele genealogic nu e foarte linistitor.

Deci? Despre ce vroiam sa scriu? Despre omul care ma iubeste ca pe ochii din cap? Despre omul pe care eu l-am iubit ca pe ochii din cap? Despre faptul ca nu sunt aceeasi persoana? Ar fi prea usor daca ar fi aceeasi persoana. 

Life doesn’t have an easy mode button.

And mine sure is hard like hell.

Dar mergem inainte. Ar fi ingrozitor sa ma gandesc la sinucidere. A vazut cineva cat costa o inmormantare in zilele noastre? Suma aia sperie si depresia! Like, ain’t nobody got time for that, let’s watch a movie and have popcorn together, dear depression, cause I ain’t paying that much money to die. Not today.

Lasă un răspuns

