Hollow

Am atata dragoste de oferit…si atatia cersetori la poarta inimii…

Ferice de cea care nu a cunoscut dragostea de carti dinaintea de cea pamanteasca! Cartile invata niste copilandre naive cuvinte complexe si mistice…precum suflet-pereche…

Sarbatorile mereu ma aduc acasa…locul unde imi vine sa daram totul! Sa zgarii cu unghiile toti peretii camerei pana scot din mine toti demonii care-i port inauntru.

Mi-e ciuda pe mine, mi-e ciuda de cei care iubesc si sunt iubiti…eu nu pot. Nu pot iubi persoana care ma iubeste, si imi e teama ca nu voi mai putea iubi pe nimeni cum am iubit.

Nu, nu mai sunt persoana din trecut, am o viata minunata de care ma bucur. Dar in spiritul sarbatorilor incepe si inima sa-mi ceara si sa intrebe iarasi unde ii e jumatatea…de aceea urasc sarbatorile.

Lasă un răspuns

