Summer & tea

Duminica. 9:37.

Mai iau o gura de ceai in speranta ca imi va potoli plamanii care de o saptamana vor sa evadeze din cusca coastelor.

Cine dracu’ mai raceste in halul asta vara?

Mda…se pare ca eu.

Nu stiu ce sa scriu, imi trec ochii prin postarile blogului la fel cum mi-as trece degetele peste un pervaz al unei case de mult parasite.. si totusi inca e casa mea, locul in care ma intorc de fiecare data cand am si sufletul bolnav.

Sa mai scriu iar despre el? Nu acum, sunt prea bonava fizic. In ciuda faptului ca de fiecare data cand am scris ceva pe acest blog aveam sufletelul rupt in bucati, in viata de zi cu zi incerc sa fiu cea mai buna vesiune a persoanei mele.

Si imi doresc sa imi imbunatatesc aceasta versiune. Asta e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat dupa el. Am invatat sa merg din nou singura si sa tin capul sus, si sunt destul de sigura ca nu voi intalni foarte curand un barbat care sa ma determine sa renunt la toate lucrurile care am renuntat in trecut.

 

Lasă un răspuns

